Jak wysłać zamówienie lub zapytanie o produkty?
E-mail zwrotny zawierający podsumowanie i dodatkowe informacje powinien do Ciebie dotrzeć w przeciągu 1-3 dni - prosimy o ponowny kontakt (mail, telefon) jeżeli nie dotrze w tym terminie. Zadzwoń do nas, jeżeli nie masz możliwości zamówienia przez internet (np. brak adresu e-mail).
Czy mogę zamawiać zza granicy?
Przesyłki wysyłane są w kraju i na terenie Unii Europejskiej. Obsługujemy również wysyłki do USA i Australii. Nie wysyłamy do UK! W przypadku przesyłek zagranicznych nie ma możliwości płatności przy odbiorze. Płatności realizowane są poprzez PayPal, Western Union lub przelewem bankowym.
Błyskawiczna wysyłka w 24h?
Niestety, nie :-) Zwykle na wysyłkę trzeba czekać kilka dni, w przypadku paczek z produktami przygotowanymi na zamówienie nawet do kilkunastu dni. Prosimy o wyrozumiałość - towary przez nas oferowane to czasem lokalne, trudno dostępne wyroby, wytwarzane w małych ilościach pod zamawiającego.
Jakie są koszty wysyłki?